Pociągi ekspresowe PKP IC 30 proc. taniej

Pociągi ekspresowe PKP IC 30 proc. taniej

16 listopada 2012 | Autor:
PODZIEL SIĘ

Z okazji zbliżających się Świąt i Nowego Roku, PKP Intercity  przygotowało promocyjną ofertę dla pasażerów. Bilet świąteczny to promocja zakupu biletów z 30-proc. zniżką. Oferta będzie obowiązywać od 1 grudnia 2012 r. do 10 stycznia 2013 r. w pociągach kategorii Express InterCity (EIC) i Express (Ex), na wszystkich trasach, w obu klasach. Bilety można nabywać od dziś.

Fot. Kuba Gułajewski

Bilety według oferty Bilet świąteczny są dostępne w przedsprzedaży najwcześniej na 30 dni i najpóźniej na 8 dni przed terminem odjazdu pociągu. Przedsprzedaż jest ważna od 16 listopada 2012 roku i potrwa do 2 stycznia 2013 roku (tego dnia będzie można nabyć bilet na przejazd 10 stycznia, czyli ostatni dzień obowiązywania promocji).

Pasażer może kupić bilet normalny lub ulgowy (zgodnie z przysługującymi mu ulgami ustawowymi lub zniżkami handlowymi) ze zniżką do 30 procent. Oferta nie jest ograniczona jeśli chodzi o liczbę dostępnych biletów.

Podróżny wybierający się np. z Warszawy do Wrocławia z Biletem świątecznym zapłaci za podróż 78 zł, a z Warszawy do Zakopanego – 76 zł. W pociągach do Bielska - Białej i Zakopanego znajdują się wagony dla dzieci.

Do biletu z 30 proc. zniżką według oferty światecznej należy dokupić miejscówkę wnosząc opłatę w pełnej wysokości. - Zmiany są nakierowane na pasażera - mówi Marcin Celejewski, członek zarządu ds. handlowych PKP Intercity.

Aby oferta promocyjna trafiła do szerokiej grupy osób, 19 grudnia w mediach ruszy nowa kampania reklamowa PKP Intercity pod hasłem „Kup bilet wcześniej i podróżuj taniej do -30 procent”.

Od 12 listopada dostępne są już bilety na pociągi kursujące wg nowego rozkładu jazdy, który wejdzie w życie 9 grudnia. - Na dworcach będą ulotki informujące o zmianach. Przypominam też, że bilety można kupić nie tylko w kasach dworcowych, ale również przez internet oraz telefon komórkowy. Do dyspozycji pasażerów pozostaje też 110 biletomatów, których docelowo będzie 150 w całej Polsce – zaznacza prezes Malinowski.

PKP Intercity podkreśla, że to nie koniec promocji. - Przygotowujemy następne, a pierwszą z nich ogłosimy już w lutym. Wyznajemy zasadę, że siła tkwi w prostocie. Na pewno jeszcze nie raz pozytywnie zaskoczymy – dodaje Marcin Celejewski.