Najemcy z Centralnego ze wsparciem PR

Najemcy z Centralnego ze wsparciem PR

23 lutego 2013 | Autor:
PODZIEL SIĘ

Agencja public relations Link PR wygrała przetarg zorganizowany przez PKP S.A., na działania promocyjne najemców Dworca Centralnego. To pierwszy taki projekt dworcowy. Jaki jest jego cel?

Fot. Rafał Wilgusiak

W warunkach zamówienia PKP S.A. określono, że wybrana agencja ma promować galerię handlową Dworca Centralnego, budować pozytywny wizerunek dworca oraz ustalać standard współpracy z najemcami. Jaki jest cel tej promocji?

- Najemcy powierzchni komercyjnych na Dworcu Centralnym uiszczają opłatę marketingową. Chcemy aby, otrzymywali wsparcie promocyjne w zakresie prowadzonej działalności, świadczonych usług. Działania te mają obejmować na przykład informowanie o lokalizacji sklepu czy kawiarni oraz o promocjach i wydarzeniach – tłumaczy Paulina Jankowska z biura prasowego PKP S.A.

Działania public relations na rzecz najemców dworca są nowością w ofercie PKP S.A. i dotyczą aktualnie tylko Dworca Centralnego. – Traktujemy ten projekt jako pilotażowy – dodaje Paulina Jankowska.

Dotychczas PKP S.A. organizowały promocję modernizacji dworców kolejowych. Były to między innymi działania związane z modernizacją dworców we Wrocławiu i Gdyni oraz budową nowego dworca w Krakowie – inwestycji współfinansowanych ze środków UE, w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko.

Działania promocyjne są elementem wszystkich inwestycji realizowanych z udziałem funduszy UE. Organizowane są między innymi konkursy przypominające o historii obiektu, tworzone są strony WWW z informacjami o postępach prac budowlanych i organizowane są wystawy fotografii.

Aktualnie trwa przetarg na działania promocyjne rewitalizacji wrocławskiego Dworca Głównego.