Agencja public relations Link PR wygrała przetarg zorganizowany przez PKP S.A., na działania promocyjne najemców Dworca Centralnego. To pierwszy taki projekt dworcowy. Jaki jest jego cel?
W warunkach zamówienia PKP S.A. określono, że wybrana agencja ma promować galerię handlową Dworca Centralnego, budować pozytywny wizerunek dworca oraz ustalać standard współpracy z najemcami. Jaki jest cel tej promocji?
- Najemcy powierzchni komercyjnych na Dworcu Centralnym uiszczają opłatę marketingową. Chcemy aby, otrzymywali wsparcie promocyjne w zakresie prowadzonej działalności, świadczonych usług. Działania te mają obejmować na przykład informowanie o lokalizacji sklepu czy kawiarni oraz o promocjach i wydarzeniach – tłumaczy Paulina Jankowska z biura prasowego PKP S.A.
Działania public relations na rzecz najemców dworca są nowością w ofercie PKP S.A. i dotyczą aktualnie tylko Dworca Centralnego. – Traktujemy ten projekt jako pilotażowy – dodaje Paulina Jankowska.
Dotychczas PKP S.A. organizowały promocję modernizacji dworców kolejowych. Były to między innymi działania związane z modernizacją dworców we Wrocławiu i Gdyni oraz budową nowego dworca w Krakowie – inwestycji współfinansowanych ze środków UE, w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko.
Działania promocyjne są elementem wszystkich inwestycji realizowanych z udziałem funduszy UE. Organizowane są między innymi konkursy przypominające o historii obiektu, tworzone są strony WWW z informacjami o postępach prac budowlanych i organizowane są wystawy fotografii.
Aktualnie trwa przetarg na działania promocyjne rewitalizacji wrocławskiego Dworca Głównego.