Wyremontują szlak Julianka - Turów

Wyremontują szlak Julianka - Turów

24 listopada 2013 | Autor:
PODZIEL SIĘ

PKP Polskie Linie Kolejowe ogłosiły przetarg na rewitalizację toru nr 2 linii kolejowej nr 61 Kielce – Fosowskie na szlaku Julianka – Turów w ramach zadania inwestycyjnego pn. „Rewitalizacja linii kolejowej nr 61 i 572 na odcinku Włoszczowa Północ – Częstochowa Stradom”.

Fot. Dominik Skudlarski

Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie następujących elementów:

1. Dokumentacja projektowa wykonawcza i powykonawcza.

2. Roboty nawierzchniowe, podtorzowe i drogowe, do których należą:

  • przebudowa nawierzchni kolejowej, w tym: wymiana torów i wstawek, oczyszczenie mechaniczne podsypki, ścinanie ław torowiska, podbijanie i regulacja położenia torów, w planie i profilu, wymiana rozjazdów,
  • wzmocnienie podtorza,
  • odbudowa rowów bocznych,
  • usunięcie drzew, których wiek przekracza 10 lat,
  • usunięcie drzew, których wiek nie przekracza 10 lat,
  • usunięcie krzewów,
  • rewitalizacja obiektów inżynieryjnych,
  • rewitalizacja peronu w stacji Turów.

3. Roboty branży elektroenergetycznej, do których należą:

  • wymiana konstrukcji wsporczych sieci trakcyjnej wraz z zabudowanym na danej konstrukcji osprzętem w lokatach 70-24, 70-27 w stacji Koniecpol,
  • zabudowa przytorowych urządzeń EOR w rozjeździe nr 25 w stacji Koniecpol,
  • regulacja sieci trakcyjnej nad przebudowywanym torem nr 2 na odcinku Julianka – Turów od km 87,407 do km 100,007 oraz regulacja sieci trakcyjnej nad wymienianymi rozjazdami nr 3,6,7,24,26 w stacji Julianka oraz nad rozjazdami nr 4,23 w stacji Turów,
  • demontaż i zabudowa nowych uszynień sieci trakcyjnej na długości przebudowywanego toru nr 2,
  • demontaż i ponowna zabudowa przytorowych urządzeń eor w wymienianych rozjazdach nr 3,6,7,24,26 w stacji Julianka oraz 4, 23 w stacji Turów (zabudowa nowych grzejników w w/w rozjazdach).

4. Roboty branży automatyki i telekomunikacji, do których należą:

  • na stacji Julianka - demontaż i ponowny montaż napędów zwrotnicowych, demontaż i ponowny montaż elementów przytorowych liczników osi, demontaż i ponowny montaż elektromagnesów torowych SHP,
  • na szlaku Julianka-Turów - wymiana elektromagnesów torowych SHP kpl. w wersji antykradzieżowej,
  • na stacjai Turów - wymiana osprzętu klasycznych odcinków torowych izolowanych, wymiana na nowe kompletnych sygnalizatorów wraz z podstawami: O, ISpO, IISpO, III SpO, ToO, wymiana napędów zwrotnicowych wraz umocowaniami, wymiana elektromagnesów torowych SHP kpl. w wersji antykradzieżowej.

Szacunkowa wartość zamówienia wynosi  22 mln 300 tys. netto. Planowane zakończenie inwestycji to 28 listopada 2014 r.

Każdy wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swą ofertę wadium w wysokości 500 tys. zł. Oferty można składać do 18 grudnia 2013 r.

PODZIEL SIĘ
Poprzedni artykuł PIP: maszyniści pracują ponad normę PIP: maszyniści pracują ponad normę
Następny artykuł Dolnośląscy kolejarze z prezydenckimi odznakami Dolnośląscy kolejarze z prezydenckimi odznakami