PKP Polskie Linie Kolejowe ogłosiły przetarg na rewitalizację toru nr 2 linii kolejowej nr 61 Kielce – Fosowskie na szlaku Julianka – Turów w ramach zadania inwestycyjnego pn. „Rewitalizacja linii kolejowej nr 61 i 572 na odcinku Włoszczowa Północ – Częstochowa Stradom”.
Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie następujących elementów:
1. Dokumentacja projektowa wykonawcza i powykonawcza.
2. Roboty nawierzchniowe, podtorzowe i drogowe, do których należą:
- przebudowa nawierzchni kolejowej, w tym: wymiana torów i wstawek, oczyszczenie mechaniczne podsypki, ścinanie ław torowiska, podbijanie i regulacja położenia torów, w planie i profilu, wymiana rozjazdów,
- wzmocnienie podtorza,
- odbudowa rowów bocznych,
- usunięcie drzew, których wiek przekracza 10 lat,
- usunięcie drzew, których wiek nie przekracza 10 lat,
- usunięcie krzewów,
- rewitalizacja obiektów inżynieryjnych,
- rewitalizacja peronu w stacji Turów.
3. Roboty branży elektroenergetycznej, do których należą:
- wymiana konstrukcji wsporczych sieci trakcyjnej wraz z zabudowanym na danej konstrukcji osprzętem w lokatach 70-24, 70-27 w stacji Koniecpol,
- zabudowa przytorowych urządzeń EOR w rozjeździe nr 25 w stacji Koniecpol,
- regulacja sieci trakcyjnej nad przebudowywanym torem nr 2 na odcinku Julianka – Turów od km 87,407 do km 100,007 oraz regulacja sieci trakcyjnej nad wymienianymi rozjazdami nr 3,6,7,24,26 w stacji Julianka oraz nad rozjazdami nr 4,23 w stacji Turów,
- demontaż i zabudowa nowych uszynień sieci trakcyjnej na długości przebudowywanego toru nr 2,
- demontaż i ponowna zabudowa przytorowych urządzeń eor w wymienianych rozjazdach nr 3,6,7,24,26 w stacji Julianka oraz 4, 23 w stacji Turów (zabudowa nowych grzejników w w/w rozjazdach).
4. Roboty branży automatyki i telekomunikacji, do których należą:
- na stacji Julianka - demontaż i ponowny montaż napędów zwrotnicowych, demontaż i ponowny montaż elementów przytorowych liczników osi, demontaż i ponowny montaż elektromagnesów torowych SHP,
- na szlaku Julianka-Turów - wymiana elektromagnesów torowych SHP kpl. w wersji antykradzieżowej,
- na stacjai Turów - wymiana osprzętu klasycznych odcinków torowych izolowanych, wymiana na nowe kompletnych sygnalizatorów wraz z podstawami: O, ISpO, IISpO, III SpO, ToO, wymiana napędów zwrotnicowych wraz umocowaniami, wymiana elektromagnesów torowych SHP kpl. w wersji antykradzieżowej.
Szacunkowa wartość zamówienia wynosi 22 mln 300 tys. netto. Planowane zakończenie inwestycji to 28 listopada 2014 r.
Każdy wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swą ofertę wadium w wysokości 500 tys. zł. Oferty można składać do 18 grudnia 2013 r.