O nowoczesnych systemach kontroli diagnostyki, analityki i okresowej oceny infrastruktury oraz taboru kolejowego, a także o możliwościach implementacji na polski rynek zagranicznych technologii będą rozmawiać uczestnicy I Forum doskonalenia utrzymania infrastruktury torowej i taboru kolejowego.
Odpowiednia diagnostyka i utrzymanie infrastruktury kolejowej ma zasadnicze znaczenie dla bezpieczeństwa ruchu kolejowego w Polsce. Jaki jest stan utrzymania infrastruktury i taboru kolejowego w Polsce? Czy nowoczesne systemy utrzymania mogą się sprawdzić w polskich warunkach? I jaka istnieje możliwość przeprowadzenia transferu zagranicznych technologii na polski rynek?
To pytania, które pojawią się podczas forum „Nowoczesne systemy utrzymania i diagnostyki linii kolejowych, bocznic, infrastruktury oraz taboru kolejowego. Nowe przestrzenie poprawy bezpieczeństwa ruchu kolejowego w Polsce”, która odbędzie się 19 lutego w Warszawie.
W programie przewidziano wystąpienia przedstawicieli m.in. Urzędu Transportu Kolejowego oraz PKP Polskich Linii Kolejowych. A technologie dedykowane do utrzymania infrastruktury i taboru będzie prezentować Kaleigh Reyes z General Electric Transportation z USA.
Podczas konferencji zostaną pokazane również innowacyjne a niestosowane dotychczas ani w Polce ani w Europie rozwiązania wspomagające utrzymanie infrastruktury kolejowej.
Podsumowaniem spotkania będzie dyskusja o przyszłości procesów poprawy bezpieczeństwa ruchu kolejowego w kontekście problemów w utrzymaniu infrastruktury kolejowej i taboru kolejowego.
Organizatorem konferencji jest spółka OTTIMA plus. Więcej informacji na stronie organizatora.