Tramwaje w Rzymie i Mediolanie zachęcają do odwiedzenia Polski

Tramwaje w Rzymie i Mediolanie zachęcają do odwiedzenia Polski

19 lutego 2014 | Autor:
PODZIEL SIĘ

Polska Organizacja Turystyczna realizuje we Włoszech kampanię "Polska. Come and find your story". Jednym z jej elementów są reklamy na tramwajach jeżdżących w Rzymie i Mediolanie.

Fot. pot.gov.pl

Kampania ruszyła na przełomie stycznia i lutego. Jej celem jest promocje wybranych produktów turystycznych, a także promocja wizerunkowa kraju w kontekście rozgrywanych w Polsce na jesieni Mistrzostw Świata w Siatkówce. Działania rozpoczęła kampania outdoorowa, która będzie kontynuowana w TV (RA1, RA2, RA3, C5, I1, R4)  i wybranych magazynach branżowych (Quality Travel, Meeting e Congressi, Turismo d'Affari).

Fot. pot.gov.pl

Włochy z 60 milionami mieszkańców stanowią ogromny potencjał dla ruchu przyjazdowego do Polski. Obecnie obserwuje się rosnące zainteresowanie Polską. W 2012 roku odwiedziło nasz kraj 295 tys. turystów. Większość przyjazdów generują osoby w wieku od 35 do 44 lat – 42%,. od 25 do 34 lat – 26%, segment 55+- 12%, a młodzież do 24 lat stanowi tylko 5%. Głównie przyjeżdżają mężczyźni, przede wszystkim w celach zawodowych. (Dane: Instytut Turystyki). Jednak zainteresowanie naszym krajem wyraża się, nie tylko w liczbach, ale przede wszystkim w opiniach zarówno na portalach turystycznych i społecznościowych jak w licznych artykułach i przekazach medialnych.