Ostatni tydzień zgłoszeń projektów do konkursu MediaKreator

Ostatni tydzień zgłoszeń projektów do konkursu MediaKreator

26 maja 2015 | Autor:
PODZIEL SIĘ

Zostało już tylko 7 dni, aby zgłosić swój udział w konkursie MediaKreator 2015. Podczas VI Forum Marketingowego, które odbędzie się 16-17 czerwca w Tarczynie koło Warszawy wybrane zostaną najlepsze projekty marketingowo-promocyjne.

Fot. Adam Brzozowski

MediaKreator to konkurs dedykowany branży transportowej i okołotransportowej. Każda firma działająca na rynku może wziąć w nim udział.  Podczas konkursu nagradzane są najlepsze i najbardziej nowatorskie projekty marketingowo-promocyjne. Liczy się wyobraźnia, innowacyjność projektu i zastosowanie najnowocześniejszych narzędzi marketingowych w praktyce.

Wybór profesjonalistów

Po raz pierwszy w konkursie MediaKreator w roli jury wystąpią niezależni specjaliści z branży marketingowej, przyznający punkty każdemu projektowi w skali 1-10. Dodatkowego dreszczyku emocji dostarczy dwupoziomowa punktacja rodem z najbardziej znanych teleturniejów. Oprócz głosowania jury, każdy z uczestników Forum Marketingowego może przyznać 1 punkt swojemu faworytowi w każdej z kategorii, co może w ostatniej chwili zmienić punktację.

– Zależało nam na tym, aby nagrody za ciekawe pomysły przyznawało grono profesjonalistów, specjalistów z zakresu marketingu. Chcieliśmy również, aby każdy z uczestników miał szansę wskazać wybrany przez siebie projekt – wyjaśnia Marlena Karbowniak, dyrektor rozwoju biznesu w spółce KOW, która jest organizatorem konkursu.

W czasie Forum Marketingowego zaprezentowane zostaną nominacje w 6 kategoriach. Przez gości imprezy zostanie wybranych pięć najlepszych projektów i jedna osobowość. Tegoroczna, szósta już edycja Forum odbędzie się 16-17 czerwca 2015 r.

W poprzedniej edycji konkursu nagrody otrzymali:

  • Donata Nowakowska, Dariusz Bekas – kategoria KREATOR IDEI
  • Bombardier Transportation (ZWUS) Polska – kategoria GADŻET I POLIGRAFIA
  • LOTOS Kolej – kategoria EVENT/KONFERENCJA
  • Pomorska Kolej Metropolitalna – kategoria DZIAŁANIA INTERNETOWE
  • PKP S.A oraz PKP Informatyka – kategoria REBRANDING
  • Koleje Mazowieckie – kategoria NIESTANDARDOWY PROJEKT