Przewozy Regionalne usprawnią kontakt z klientem

Przewozy Regionalne usprawnią kontakt z klientem

21 lipca 2015 | Autor:
PODZIEL SIĘ

Mając na uwadze podnoszenie jakości obsługi klienta, Przewozy Regionalne przygotowały krótką ankietę, która dotyczy funkcjonowania infolinii spółki oraz wykorzystania innych kanałów komunikacji.

Fot. Patryk Farana

Udostępniony kwestionariusz zawierający trzy pytania, pozwoli sprawdzić, czy w rozmowie z konsultantami klienci uzyskują niezbędne informacje.

Biorąc udział w ankiecie, otrzymujemy możliwość wyrażenia opinii na temat innych sposobów kontaktu z przewoźnikiem oraz zaproponowania nowych rozwiązań.

Wszystkie odpowiedzi zostaną przeanalizowane i w znaczący sposób pomogą usprawnić usługi Przewozów Regionalnych. Ankieta jest całkowicie anonimowa. Link do niej znajduje się tutaj.

PODZIEL SIĘ
Poprzedni artykuł UTK: komisja egzaminacyjna w Krakowie naruszyła przepisy UTK: komisja egzaminacyjna w Krakowie naruszyła przepisy
Następny artykuł Związki murem przeciw prywatyzacji PKP Energetyki Związki murem przeciw prywatyzacji PKP Energetyki