Dostawca wygodnej aplikacji do sprzedaży biletów - firma SkyCash - dołącza do grona partnerów Kolei Śląskich. Dla pasażerów przewoźnika oznacza to szósty, nowoczesny kanał sprzedaży.
SkyCash to popularny system płatności przez telefon komórkowy. Korzysta z niego wielu operatorów transportu publicznego. Od dzisiaj taką możliwość mają również pasażerowie Kolei Śląskich.
– Będzie to szósty kanał sprzedaży naszych biletów. Do możliwości zakupu biletu przez Internet, w kasie i biletomacie, w tzw. „Punkcie na mieście” oraz u konduktora w pociągu powraca po krótkiej przerwie kolejna - możliwość zakupu biletu przez telefon komórkowy. Dzięki prostej aplikacji zniknie konieczność noszenia przy sobie gotówki, czy szukania punktu sprzedaży biletów – mówi Michał Wawrzaszek, rzecznik prasowy Kolei Śląskich. – Nawiązanie współpracy ze SkyCash to jedno z działań służących zwiększaniu mobilności i intuicyjności naszych kanałów sprzedaży – dodaje.
Obecnie za pomocą aplikacji SkyCash można kupić bilety jednorazowe Kolei Śląskich, ale trwają prace nad wdrożeniem do sprzedaży także innych biletów, które znajdują się w ofercie przewoźnika.
– SkyCash to sprawdzone rozwiązanie, doskonale uzupełniające pozostałe kanały sprzedaży – mówi Tomasz Krajewski, prezes zarządu SkyCash. – Naszą aplikację doceniają też sami podróżni, którzy mają dzięki niej stały dostęp do biletów. Mogą kupować je nawet na chwilę przed odjazdem pociągu – dodaje Krajewski.
Aby korzystać z aplikacji SkyCash wystarczy jedynie ją pobrać na swój telefon komórkowy (jest ona dostępna w wersjach dla różnych systemów operacyjnych jak Android, Windows Phone czy iPhone). Podczas kontroli w pociągu wystarczy pokazać zakupiony bilet na ekranie telefonu – konduktor odczyta go z ekranu za pomocą specjalnej aplikacji kontrolerskiej.
Więcej na temat aplikacji SkyCash można znaleźć na stronie: http://www.skycash.com/ oraz na stronie Kolei Śląskich: www.kolejeslaskie.com.