TRAKO 2017: statuetki MediaKreator wręczone!

TRAKO 2017: statuetki MediaKreator wręczone!

27 września 2017 | Autor: AB
PODZIEL SIĘ

Rozstrzygnięto kolejną edycję konkursu MediaKreator, którego celem jest wyróżnienie najciekawszych inicjatyw promocyjnych i marketingowych w branży transportowej.

Fot. Marek Mosiński

Statuetki rozdawane cyklicznie, po patronatem „Kuriera Kolejowego”, zostały wręczone podczas Międzynarodowych Targów Kolejowych TRAKO 2017 w gdańskim AmberExpo. Otrzymały je firmy i instytucje, które zaprezentowały projekty z okresu dwóch lat, na czerwcowym spotkaniu specjalistów ds. marketingu. Zwycięskie akcje promocyjne wybrała kapituła konkursu. Nagrody wręczał Ryszard Świlski, członek zarządu województwa pomorskiego.

W kategorii event / konferencja konkurowały dwa projekty: Łódzkiej Kolei Aglomeracyjnej oraz Pomorskiej Kolei Metropolitalnej. Zwyciężyła ŁKA, za uruchomienie pociągu z Warszawy do Łodzi dla artystów jadących na premierę filmu „Powidoki” Andrzeja Wajdy. Statuetkę MediaKreator odebrał Janusz Malinowski, prezes ŁKA, dla którego jest to już trzecia statuetka w historii konkursu (pierwszą odebrał jako prezes PKP Intercity, a dwie kolejne jako wiceprezes i prezes ŁKA).

- Podstawą każdego sukcesu jest wiara, że można i się da. Chciałbym za to podziękować pracownikom naszej spółki. Dzięki nim mogę tę nagrodę odebrać – powiedział laureat.

W kategorii CSR o statuetki MediaKreator rywalizowały trzy podmioty i wszystkie trzy zostały wyróżnione: Lotos Kolej, Koleje Dolnośląskie i Fundacja Grupy PKP. Koleje Dolnośląskie wyróżniono za Pociągi pełne kultury (Kulturzug), czyli ofertę dla polskich i niemieckich pasażerów. Pomysłodawcą projektu jest Katarzyna Odrowska, która odebrała nagrodę wraz z prezesem spółki, Piotrem Rachwalskim. -  Pociągi pełne kultury dają pasażerom coś więcej niż tylko podróż. My przekraczamy granice i walczymy z „niedasizmem”. Nasi pasażerowie są świadkami ciekawych wydarzeń kulturalnych, które zapowiadamy na naszych stronach internetowych – powiedziała Katarzyna Odrowska.

W imieniu Fundacji Grupy PKP, nagrodę za działalność charytatywną odebrała prezes Fundacji, Katarzyna Kucharek.

Następną kategorią konkursu była e-activity. Tegorocznym laureatem MediaKreatora w tej kategorii została Grupa Pekaes. Statuetkę odebrała Sylwia Gers, specjalista ds. marketingu w Grupie Pekaes.

Koleje Mazowieckie zostały w tym roku wyróżnione w kategorii Out of the box. Przewoźnik zorganizował ofertę promocyjną – zniżki na bilety do instytucji kultury, po okazaniu biletu na pociąg. Statuetkę odebrał Dariusz Grajda, członek zarządu, dyrektor handlowy KM, który poinformował, że aktualnie można skorzystać ze zniżek w 37 instytucjach, nie tylko na Mazowszu, ale też np. w Operze Bałtyckiej czy Filharmonii Krakowskiej.

Nową kategorią w konkursie jest Pracownik na medal. MediaKreator w tej dziedzinie został przyznany Annie Szeremecie z firmy Aste, która przyczynia się do sukcesu firmy od 1992 r.

W kategorii design i kreacja graficzna kapituła konkursu przyznała nagrody dwóm firmom: Track Tec i Przewozy Regionalne (PolRegio). Z ramienia Track Tec statuetkę MediaKreator odebra Katarzyna Pawluk.

Statuetkę w imieniu PolRegio, odebrała Anna Lenarczyk, członek zarządu, dyrektor handlowy Przewozów Regionalnych, która podkreśliła, że rebranding spółki był trudnym wyzwaniem, ale zakończonym sukcesem.

Wyróżnienie za odpowiedzialne podejście do biznesu przypadło Pomorskiej Kolei Metropolitalnej. Statuetka trafiła do rąk Grzegorza Mocarskiego, prezesa spółki.

Ostatnie w tym roku wyróżnienie MediaKreator, za zmianę wizerunku firmy, otrzymał Dariusz Kostrzębski, prezes spółki Kurier Kolejowy, który nie krył zaskoczenia, gdyż nie wiedział, że pracownicy firmy wraz z kapitułą konkursu przygotowali dla niego statuetkę.

PODZIEL SIĘ
Poprzedni artykuł PKP IC, Pesa oraz IPS Tabor stworzą nową lokomotywę PKP IC, Pesa oraz IPS Tabor stworzą nową lokomotywę
Następny artykuł Siemens Alstom nową siłą w Europie Siemens Alstom nową siłą w Europie