KZN rozszerza system zarządzania jakością

KZN rozszerza system zarządzania jakością

14 maja 2018 | Źródło: KZN Bieżanów
PODZIEL SIĘ

Kolejowe Zakłady Nawierzchniowe „Bieżanów” zostały scertyfikowane za zgodność z normami ISO 9001:2015 oraz ISO 14001:2015. Tym samym skontrolowany, odnowiony i rozszerzony został System Zarządzania Biznesem spółki.

Fot. KZN Bieżanów

Certyfikat ISO 9001:2015 stanowi rewizję i rozszerzenie dotychczas posiadanej i spełnianej przez spółkę normy ISO 9001:2008 w zakresie projektowania i produkcji nawierzchni szynowych, konstrukcji stalowych związanych z infrastrukturą szynową oraz specjalistycznych wagonów z uchylną platformą transportową.

Natomiast certyfikat potwierdzający zgodność procesów biznesowych z ISO 14001:2015 i dotyczący zarządzania środowiskowego, spółka KZN „Bieżanów” uzyskała po raz pierwszy. – Pokazuje on, iż jako odpowiedzialna firma kładziemy nacisk nie tylko na optymalizację i unowocześnienie produkcji, ale również na stałe obniżanie uciążliwości procesów wytwórczych dla otoczenia – mówi Rafał Leszczyński, prezes krakowskiej spółki i grupy kapitałowej.

Prócz ISO 9001:2015 oraz ISO 14001:2015 polityka zarzadzania jakością KZN-u opiera się także na zasadach wynikających z normy IRIS (International Railway Industry Standard). – Już niedługo przystąpimy także do odnowienia, posiadanego przez nas certyfikatu IRIS 02:2009; który niedawno został zrewidowany i zaczął funkcjonować pod nazwą ISO/TS 22163:2017 – dodaje Leszczyński.

PODZIEL SIĘ
Poprzedni artykuł Warszawska „Kolejówka” ma już 145 lat Warszawska „Kolejówka” ma już 145 lat
Następny artykuł Ostatni etap modernizacji wiaduktów na północy Krakowa Ostatni etap modernizacji wiaduktów na północy Krakowa