Ponad 772 tysiące pasażerów skorzystało w ubiegłym roku z usług Portu Lotniczego Rzeszów-Jasionka. Podkarpackie lotnisko powtórzyło tym samym rekordowy wynik osiągnięty w 2018 roku. Udało się to głównie dzięki dynamicznemu rozwojowi połączeń do portów przesiadkowych i poszerzeniu oferty wakacyjnych lotów czarterowych.
- Powtórzyliśmy ubiegłoroczny rekord, a nawet odrobinę go poprawiliśmy. W tak trudnych warunkach rynkowych to wynik na miarę naszych oczekiwań – mówi Adam Hamryszczak – prezes zarządu Portu lotniczego „Rzeszów-Jasionka”. - Najwięksi przewoźnicy operujący na naszym lotnisku z różnych względów zmuszeni byli do ograniczenia rozwoju siatki połączeń. Ten negatywny trend udało się zrównoważyć aktywną współpracą z Lufthansą oraz czołowymi polskimi touroperatorami. W 2020 roku chcemy kontynuować te działania, jednocześnie zabiegając o uruchomienie nowych tras w każdym z segmentów rynku lotniczego. Pozwoli nam to umocnić się na pozycji lidera w grupie lotnisk regionalnych obsługujących do 1 mln pasażerów.
Ważnym wydarzeniem dla rozwoju lotniska w Jasionce było otwarcie w październiku ub. r. hotelu Holiday Inn Express, należącego do globalnej sieci IHG. Zlokalizowany naprzeciw terminala pasażerskiego nowoczesny obiekt oferuje ponad 100 pokoi i świadczy wysokiej jakości usługi gastronomiczne. W 2019 roku Port Lotniczy Rzeszów-Jasionka zawarł również strategiczne umowy z LOT AMS i Polską Grupą Lotniczą dotyczące budowy na terenie lotniska kompleksu hangarów, w których powstanie największe w Europie Środkowo-Wschodniej centrum serwisowania samolotów.