Prezentacja pierwszego pociągu Mireo Smart

Prezentacja pierwszego pociągu Mireo Smart

22 listopada 2023 | Źródło: Siemens Mobility
PODZIEL SIĘ

Pierwszy Mireo Smart został oficjalnie wprowadzony na rynek i zaprezentowany w fabryce Siemens Mobility w Krefeld. Firma ogłosiła także, że rozszerza swoje możliwości w zakresie alternatywnych napędów.

 

Fot. Siemens Mobility

 

- Mireo Smart jest odpowiedzią na wyzwania stale zmieniającego się krajobrazu transportowego i rosnącej popularności mobilności koleją. Oferujemy operatorom kolejowym wstępnie skonfigurowany pojazd, który może być dostarczony w bardzo krótkim czasie i który gwarantuje wysoką niezawodność i dostępność. Nowością jest to, że teraz oferujemy również Mireo Smart z alternatywnymi systemami napędowymi. Zapewniając tę przyjazną dla środowiska opcję, dajemy naszym klientom jeszcze większą elastyczność w dostosowywaniu się do różnych wymagań ich sieci kolejowych – powiedział Albrecht Neumann, CEO Rolling Stock w Siemens Mobility.

 

Fot. Siemens Mobility 

 

Dzięki 214 miejscom siedzącym oraz miejscu na 21 rowerów i dwa wózki inwalidzkie, Mireo Smart zapewnia najwyższy poziom komfortu i wygody dla swoich pasażerów. Pociągi są również wyposażone w wysokowydajną klimatyzację, pokładową usługę internetową, systemy informacji pasażerskiej i monitorowania bezpieczeństwa oraz duże wyświetlacze TFT w strefach wejściowych. Pociągi zostaną wyprodukowane w fabryce i zakładzie rozwojowym Siemens Mobility w Krefeld.

 

Fot. Siemens Mobility 

 

Mireo Smart oferuje operatorom kolei regionalnych i podmiejskich wyjątkowo wydajny proces zaopatrzenia, który trwa maksymalnie 18 miesięcy od złożenia zamówienia do rozpoczęcia eksploatacji. Umożliwia to przewoźnikom szybkie i elastyczne reagowanie na rosnący popyt oraz rozbudowę floty bez długich opóźnień. Zestandaryzowana koncepcja, która umożliwia określone opcje konfiguracji, nie tylko zmniejsza koszty nabycia, ale także upraszcza późniejszą eksploatację. Proces sprzedaży, oparty na arkuszu danych z ustalonymi warunkami, jest przejrzysty i nieskomplikowany, co ułatwia zamawianie pojazdów. Podczas tego procesu klienci mogą również zamówić umowę serwisową z pakietem części zamiennych oraz utrzymaniem, aby zmaksymalizować rentowność swoich operacji.

 

Fot. Siemens Mobility