Tegoroczny konkurs MediaKreator zakończył się. Laureaci nagród zostali wybrani w pięciu kategoriach.
MediaKreator jest prestiżową nagrodą marketingową przyznawaną firmom z branży kolejowej. Wyróżnione nią firmy prowadzą aktywną politykę informacyjno-promocyjną oraz wprowadzają nowatorskie sposoby komunikacji ze swoim otoczeniem zewnętrznym i wewnętrznym. Nagrody te przyznawane są w konkursie organizowanym przez KOW media&marketing. Laureaci byli wybierani podczas Forum Marketingowego, które w tym roku odbyło się w Rynie. Swoje głosy oddało pięćdziesięciu czterech specjalistów marketingu z firm kolejowych.
W kategorii I – działania z zakresu CSR zwyciężył projekt „Ekspedycja Mont Blanc” zgłoszony przez PKP Cargo S.A.
W kategorii II – event, ambient, konferencje najwięcej głosów zebrał Kanał YouTube „Poznaj Kolej z LOTOS Kolej” zgłoszony przez Lotos Kolej Sp. z o.o.
W kategorii III – projekt strony internetowej nagrodę główną zdobyła firma Koleje Mazowieckie – KM Sp. z o.o. za stronę www.kolejowskaz.pl.
Zwycięzcą w kategorii IV – projekt kalendarzy został autorski kalendarz prezentujący twórczość Edwarda Dwurnika zrealizowany przez PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
Najwięcej głosów w kategorii V – materiały promocyjne zdobył album „Trójwymiarowy Wolsztyn” firmy Bombardier Transportation (ZWUS) Polska Sp. z o.o.
W tegorocznej edycji konkursu zostały przyznane również dwa wyróżnienia.
Otrzymali je:
- PKP Linia Hutnicza Szerokotorowa Sp. z o.o. – za projekt strony internetowej www.lhs.com.pl
oraz
- Trakcja Tiltra S.A. za folder informacyjny.
Wszystkie zgłoszone do konkursu projekty można obejrzeć na stronie www.mediakreator.pl. Tam też można znaleźć szczegółowe zasady konkursu, jak i poznać jego laureatów z poprzednich edycji.