PKP Energetyka „Firmą Przyjazną Klientowi”

PKP Energetyka „Firmą Przyjazną Klientowi”

25 czerwca 2013 | Autor:
PODZIEL SIĘ

PKP Energetyka pozostaje w oczach klientów solidną firmą – wynika z badań przeprowadzonych na zlecenie kapituły konkursu „Firma Przyjazna Klientowi”. W tym roku firma otrzymała to godło już po raz drugi.

Fot. Rafał Wilgusiak

Wyróżnienie dla PKP Energetyki przyznano w poniedziałek, 25 czerwca, podczas uroczystości w Ministerstwie Gospodarki w Warszawie.

Klienci wskazali na najsilniejsze strony PKP Energetyka, tj. uczciwość, terminowość oraz profesjonalizm. Wysoko ocenione zostały także – łatwość kontaktu, indywidualne podejście do klienta oraz klarowność oferty firmy. Poziom obsługi klienta w PKP Energetyka otrzymał we wszystkich badanych obszarach oceny wyższe niż 85 proc. Najbardziej zadowoleni okazali się klienci reprezentujący duże firmy, a najliczniejsza grupa respondentów (28 proc.) swoje zadowolenie oceniła na 10 punktów w 10-stopniowej skali.

- Godło „Firma Przyjazna Klientowi” to cenna nagroda, która pokazuje, że nasze starania znajdują uznanie w oczach naszych klientów – powiedział Wojciech Szwankowski, członek zarządu, dyrektor handlowy PKP Energetyka. – Cieszy mnie, że klienci zwrócili uwagę właśnie na cechy, które są najważniejsze dla każdej dużej firmy energetycznej – uczciwość i profesjonalizm.

Celem badania była ocena zadowolenia klientów z PKP Energetyka. Ocenie podlegały także poziom współpracy z firmą i poziom obsługi klientów oraz praca infolinii. Firma została poddana badaniu satysfakcji klientów oraz Mystery Calling w styczniu 2013 roku. Badający dotarli do 500 klientów, odwiedzili 17 biur obsługi klientów i przeprowadzili 22 audyty telefoniczne. W ocenie audytorów pracownicy infolinii PKP Energetyka byli uprzejmi, pomocni i zaangażowani w prowadzoną rozmowę. Audytorzy wysoko ocenili swoje ogólne zadowolenie z przeprowadzonych rozmów. PKP Energetyka otrzymała we wszystkich badanych obszarach oceny wyższe niż 85 proc.

Po raz pierwszy firma została nagrodzona Godłem w 2011 roku.

Firma Przyjazna Klientowi to jedyny kompleksowy projekt badawczo - rozwojowy w Polsce, diagnozujący obszary, w których relacje firmy z klientami opierają się na wymianie wartości. Program istnieje na rynku polskim od 11 lat i adresowany jest do wszystkich firm i instytucji na terenie Polski.