Transport miejski Tramwaj na Tarchomin: siedem firm zaproszonych do przetargu

Tramwaj na Tarchomin: siedem firm zaproszonych do przetargu

26 lutego 2016 | Autor: ARR | Źródło: Tramwaje Warszawskie
PODZIEL SIĘ

Tramwaje Warszawskie wysłały siedem zaproszeń do złożenia ofert w przetargu na budowę trasy tramwajowej na Nowodwory (odc. pętla Tarchomin Kościelny - Nowodwory). Termin otwarcia ofert zaplanowano na 31 marca 2016 roku.

Fot. ZTM Warszawa

Zaproszenia otrzymali: konsorcjum firm Balzola Polska sp. z o. o. (Polska), Construcciones y Promociones Balzola S.A. (Hiszpania) i TAUMER sp. z o.o. (Polska); konsorcjum Skanska S.A. (Polska), Skanska SK a.s. (Słowacja) i Skanska a.s. (Czechy); konsorcjum firm ZUE S.A. (Polska) i Strabag sp. z o.o. (Polska); konsorcjum: Trakcja PRKiI S.A. (Polska), Comsa SA (Hiszpania), AB Kauno Tiltai (Litwa); konsorcjum firm: Mostostal Warszawa S.A. (Polska), Przedsiębiorstwo Inżynieryjnych Robót Kolejowych TOR-KRAK sp. z o. o. (Polska), ELEKTROBUDOWA S.A. (Polska); konsorcjum: BUDIMEX S.A. (Polska), Zakład Sieci i Zasilania sp. z o.o. (Polska) i KZN RAIL Sp. z o.o. (Polska) oraz TOR-KAR-SSON sp. z ograniczoną odpowiedzialnością Spółka Komandytowa (Polska).

Wykonawca wybrany w przetargu będzie miał za zadanie budowę trasy tramwajowej o długości ok. 1,5 km w ciągu ul. Światowida na odcinku: Tarchomin Kościelny (wcześniej pętla Mehoffera) – ul. Strumykowa. W ramach zamówienia wykonane zostaną cztery perony przystankowe zlokalizowane na skrzyżowaniach ulic Światowida z H. Ordonówny i M. R. Stefanika. Zakres zamówienia obejmuje m.in. roboty branży konstrukcyjnej, torowej, drogowej, elektroenergetycznej, sanitarnej, teletechnicznej, wykonanie i wdrożenie projektu organizacji ruchu na czas robót budowlanych oraz wdrożenie projektu docelowej organizacji ruchu.

Zamówienie przewiduje m.in.: budowę budynku stacji prostownikowej trakcyjnej „Nowodwory” wraz z wyposażeniem w urządzenia elektroenergetyczne oraz budowę układu kablowego, budowę torowiska o konstrukcji bezpodsypkowej z zabudową asfaltową lub trawiastą (w zależności od lokalizacji), przebudowę ul. Światowida oraz zmiany układu drogowego wynikające z budowy trasy tramwajowej (przebudowę istniejących skrzyżowań, ciągów pieszych i rowerowych itp.); budowę i przebudowę sygnalizacji świetlnej; przebudowę i zabezpieczenie infrastruktury podziemnej znajdującej się w kolizji z budowaną trasą tramwajową, w tym m.in.: sieci wodociągowej i kanalizacyjnej, kabli elektroenergetycznych, instalacji teletechnicznych, sieci c.o. i gazowych, instalacji oświetlenia ulicznego, itp.

Zamówienie jest częścią projektu pn.: „Budowa wybranych odcinków tras tramwajowych w Warszawie wraz z zakupem taboru” zgłoszonego do dofinasowania w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014–2020.