Bilet KM przez telefon komórkowy - teraz więcej możliwości

Bilet KM przez telefon komórkowy - teraz więcej możliwości

04 października 2016 | Źródło: Koleje Mazowieckie
PODZIEL SIĘ

Dotychczas za pomocą aplikacji SkyCash możliwy był zakup biletów wg taryfy normalnej oraz ulgowej: strefowych, dobowych imiennych, ofert specjalnych obowiązujących na odcinkach: Warszawa Zachodnia – Otwock oraz Warszawa Włochy – Warszawa Rembertów, a także Biletu Lotniskowego, na pociąg „Słoneczny” i „Dragon”, oraz biletów relacyjnych na linię Warszawa – Skierniewice. Od 1 października oferta działa w rozszerzonej wersji.

Fot. Przemysław Szkatuła

System płatności za bilet przez telefon komórkowy pozwala na wykonywanie wszystkich czynności związanych z zakupem przez całą dobę, z dowolnego miejsca. SkyCash działa w większości smartfonów z systemem Android, iOS oraz Windows Phone.

Aby móc kupować bilety za pomocą SkyCash, należy zainstalować w komórce aplikację mobilną, dokonać rejestracji w systemie SkyCash i zasilić ją środkami pieniężnymi lub wybrać inną formę płatności za bilety np.: zapłacić bezpośrednio z podłączonej karty płatniczej (debetowej lub kredytowej). Aplikację można pobrać ze sklepu danego systemu lub po wpisaniu w przeglądarce telefonu adresu m.skycash.com, ew. wysłaniu SMS-a o treści „1” na numer 510 510 205 (opłata zgodna z cennikiem operatora). Użytkownik, wybierając jako przewoźnika regionalnego Koleje Mazowieckie, ma dostęp do zakupu dowolnego biletu relacyjnego lub skorzystania z zakładki Oferty, w której ma możliwość zakupu biletu na konkretną ofertę.

Od października oferta funkcjonuje w rozszerzonej wersji - teraz możliwe jest także uzyskanie informacji o najkorzystniejszych ofertach i zakupie najtańszego biletu dla wybranej przez użytkownika relacji. Oprócz tego wprowadzona została możliwość zwrotu za całkowicie niewykorzystany bilet zakupiony za pośrednictwem aplikacji.

– Wymagania naszych podróżnych zobowiązują nas do ciągłej pracy nad jakością usług, które świadczymy. Dotyczy to zarówno parku taborowego, ale też innych aspektów, wpływających za zadowolenie naszych podróżnych. Chcemy iść z duchem czasu, a to wymaga dostosowania się do oczekiwań klientów. Poszerzenie opcji związanej z zakupem biletu przez telefon jest podyktowane właśnie chęcią zaspokojenia tych oczekiwań – powiedział Dariusz Grajda, członek zarządu, dyrektor handlowy Kolei Mazowieckich.

Za pośrednictwem aplikacji SkyCash można kupić bilety: jednorazowe, strefowe czasowe, dobowe, 3-dniowe jednorazowe wg ofert specjalnych, na pociąg „Dragon”, na pociąg „Słoneczny” na wszystkie relacje obsługiwane przez Koleje Mazowieckie.

Koleje Mazowieckie to pierwszy przewoźnik kolejowy, którego bilety pojawiły się w naszej aplikacji. W wersji mobilnej można je kupować już od 2011 r. – mówi Tomasz Krajewski, prezes zarządu SkyCash. – Jesteśmy przekonani, że podróżni docenią wprowadzone nowości, dzięki którym zakup biletów, jak i samo planowanie podróży stały się znacznie wygodniejsze – dodaje Krajewski.

Więcej na temat zasad korzystania z aplikacji na www.mazowieckie.com.pl