Na stacji Wronki podróżni już korzystają z nowego peronu nr 2, na którym są ławki, czytelne oznakowanie i tymczasowe oświetlenie. Przy krawędziach peronowych jest już ułożona antypoślizgowa nawierzchnia. Tymczasowo ułożone płytki na środku peronu zostaną zastąpione estetycznymi płytami ze ścieżkami naprowadzającymi. Peron zostanie zadaszony stalowymi wiatami pasmowymi, pod którymi będzie zamontowane energooszczędne oświetlenie i monitoring.
Do przebudowanego peronu prowadzi odpowiednio zabezpieczone tymczasowe przejście w poziomie szyn, dostępne także dla osób o ograniczonej możliwości poruszania się. Docelowo bezpieczną i dogodną komunikację na stacji zapewni powstające przejście podziemne z windami. Tunel o długości 48 m połączy budynek stacyjny z ul. Torową. Obecnie trwa budowa konstrukcji obiektu.
Na stacji postępuje układanie nowych torów i sieci trakcyjnej. Wkrótce zacznie się modernizacja peronu znajdującego się przy dworcu.