Transport miejski Wrocław: MPK powołało rzecznika pasażera

Wrocław: MPK powołało rzecznika pasażera

13 czerwca 2012 | Autor:
PODZIEL SIĘ

W Miejskim Przedsiębiorstwo Komunikacyjnym pracuje już Rzecznik Pasażera. To osoba, która będzie pomagać pasażerom pisać reklamacje, indywidualnie poradzi w trudnych sprawach związanych z kontrolą biletów i dostarczy wszelkich potrzebnych informacji.

Wrocław: MPK powołało rzecznika pasażera
Fot. MPK Wrocław

Głównym zadaniem Rzecznika Pasażera jest utrzymywanie bezpośredniego kontaktu z klientami, zapewnienie możliwości uzyskania porady i informacji w zakresie usług świadczonych przez MPK Wrocław oraz zasad kontroli biletów. Rzecznik jest do dyspozycji pasażerów osobiście, przez telefon lub e-mailowo, kiedy tylko tego potrzebują.

- Kiedy zajdzie taka potrzeba podejmę interwencje w imieniu pasażera w sprawach spornych, skontaktuje się z zajezdniami, wyjaśnię nieścisłości – wylicza Renata Popławska, która została powołana na stanowisko Rzecznika Pasażera. 

Pracownica MPK monitorować też będzie przestrzeganie praw pasażerów i informować o obowiązujących przepisach prawnych. Rzecznik podejmie też interwencję w sprawach spornych, w których dostrzega możliwość polubownego rozstrzygnięcia i pomoże przeprowadzić reklamację.

Jak skontaktować się z Rzecznikiem? Można to zrobić na trzy sposoby: osobiście przy ul. Prusa 75 - 79, telefonicznie pod nr (71) 32-50-833 albo mailowo na adres:reklamacje@mpk.wroc.pl.

PODZIEL SIĘ
Poprzedni artykuł Wrócą pociągi z Łodzi Widzew do Zgierza Wrócą pociągi z Łodzi Widzew do Zgierza
Następny artykuł SKM Warszawa uruchomiła nową stronę www SKM Warszawa uruchomiła nową stronę www