MediaKreator wręczony prezesowi Balczunowi

MediaKreator wręczony prezesowi Balczunowi

19 listopada 2012 | Autor:
PODZIEL SIĘ

PKP Cargo S.A. otrzymało nagrodę MediaKreator za najlepsze działania z zakresu CSR. Projekt „Ekspedycja Mont Blanc” okazał się bezkonkurencyjny w tej kategorii.

Fot. Michał Wójcicki

Statuetką MediaKreator wyróżniane są firmy z branży kolejowej, które prowadzą aktywną politykę informacyjno-promocyjną oraz wprowadzają nowatorskie sposoby komunikacji ze swoim otoczeniem zewnętrznym i wewnętrznym. Nagroda MediaKreator jest przyznawana w konkursie organizowanym przez KOW media&marketing.

Zwycięzcy konkursu są wybierani przez uczestników Forum Marketingowego – corocznego spotkania marketingowców spółek działających w branży kolejowej. Tegoroczne Forum odbyło się w sierpniu w Rynie.

PKP Cargo otrzymało nagrodę za najlepsze działania z zakresu CSR, czyli działania prowadzone w ramach społecznej odpowiedzialności biznesu.

Wojciech Balczun, prezes zarządu PKP Cargo odebrał statuetkę MediaKreatora z rąk prezesa zarządu KOW media&marketing Dariusza Kostrzębskiego i Agnieszki Rowińskiej, dyrektor działu marketingu i sprzedaży KOW media&marketing.

Prezes Balczun podkreślił, że nagroda jest wyróżnieniem dla całego zespołu marketingu, który jak najbardziej na nią zasłużył.

- Wychodzę z założenia, że ludzie muszą posiadać trochę swobody. Gdy mają poczucie, że coś od nich zależy i odpowiadają za coś, to ich praca jest sto razy efektywniejsza, niż w przypadku gdybym im narzucał, co mają robić – zdradza klucz do sukcesu swojego zespołu ds. marketingu. – Muszę przyznać, że ci ludzie wciąż zaskakują mnie in plus. I uważam, że to jest całkiem fajny zespół – dodaje prezes Balczun.

„Ekspedycja Mont Blanc” była wyprawą na najwyższy szczyt kontynentu, zorganizowaną z okazji 10-lecia istnienia spółki PKP Cargo. Pokazała, że ludzie tej firmy potrafią przekraczać kolejne granice, nie boją się nowych, ambitnych wyzwań oraz że wraz ze swoją firmą są w stanie zdobywać najwyższe szczyty i utrzymywać pozycję lidera. W ekspedycji wzięło udział 8 pracowników wyłonionych podczas dwu etapowego naboru. Szczęśliwcom udało się zdobyć najwyższy szczyt Alp 29 lipca 2011 r.

Do kategorii działania z zakresu CSR z ostało zgłoszonych pięć projektów:

  • DB Schenker Rail Polska S.A. – projekt „Odrestaurowanie zabytkowej lokomotywy Ty-2 5680”
  • Arriva RP Sp. z o.o. – projekt „Bezpieczny Przejazd w Ostaszewie”
  • PKP Cargo S.A. – projekt „Ekspedycja Mont Blanc”
  • PKP Cargo S.A. – projekt „Niezwykli ludzie PKP Cargo”
  • PKP Energetyka S.A. – projekt „Energia dla Życia”

Wszystkie zgłoszone do konkursu projekty można obejrzeć na stronie www.mediakreator.pl. Tam też można znaleźć szczegółowe zasady konkursu, jak i poznać jego laureatów z poprzednich edycji.