NDI zmodernizuje szlak Środa Wlkp. - Kórnik

NDI zmodernizuje szlak Środa Wlkp. - Kórnik

10 lipca 2014 | Autor:
PODZIEL SIĘ

PKP PLK rozstrzygnęły przetarg na wymianę nawierzchni wraz z robotami towarzyszącymi na stacjach i szlakach w torze nr 1 linii kolejowej nr 272 na odcinku Środa Wlkp. – Kórnik. Za wykonane prace konsorcjum NDI oraz TSS Grade otrzyma niespełna 56 mln zł brutto.

NDI zmodernizuje szlak Środa Wlkp. - Kórnik
Fot. NDI

Przedmiotem zamówienia pn.: „Wymiana nawierzchni wraz z robotami towarzyszącymi na stacjach i szlakach w torze nr 1 linii kolejowej nr 272 Kluczbork – Poznań od km 131,500 do km 181,781” była wymiana istniejącej nawierzchni kolejowej z oczyszczaniem podsypki, przebudowa i budowa peronów oraz przejazdów kolejowych, przebudowa urządzeń srk i ssp.

Modernizacja nawierzchni kolejowej obejmuje zakres na długości ok. 15 km toru.

Jako najkorzystniejsza została wybrana oferta złożona przez konsorcjum NDI oraz TSS GRADE Bratysławy, które za wykonane prace zaproponowało 55,9 mln zł brutto i otrzymało 100 punktów zgodnie z jedynym kryterium (najniższa cena).

W przetargu wzięły również udział następujące podmioty.

  • Konsorcjum Strabag Rail Polska, PKP Energetyka,  Strabag,  Thales, Viamont DSP – cena 57,59 mln zł brutto, 97,17 pkt.
  • Konsorcjum Trakcja PRKiI, Bahn Technik Wrocław, PBIiK Zielonka – cena 58,47 mln zł brutto, 95,69 pkt.
  • Konsorcjum ZRK Dom w Poznaniu oraz Alusta – cena 57,78 mln zł brutto, 96,85 pkt.

PKP PLK odrzuciły oferty złożone przez następujących wykonawców:

  • Konsorcjum Porr Polska oraz Porr Bau GmbH
  • Konsorcjium Przedsiębiorstwo Budownictwa Specjalistycznego Transkol oraz Infra Silesia
  • Konsorcjum ZRK Dom w Poznaniu oraz Alusta