Rozpoczął się demontaż części rusztowań, dzięki czemu w niektórych miejscach widać już, jak będzie wyglądać wnętrze obiektu bezpośrednio pod dachem. Poza tym, wkrótce budowany będzie ostatni fragment płyty dennej. W tunelu nadal układane są tory.
W części stacyjnej trwają ostatnie główne roboty żelbetowe; dobiegają końca prace przy konstrukcji klatek schodowych i szachtów wentylacyjnych. Rozpoczęły się przygotowania do budowy betonowo-żelbetowych płyt podtorzy pomiędzy peronami. Kontynuowane są prace przy montażu wind, schodów ruchomych i zaplanowanych na dwóch peronach ramp ruchomych. Wkrótce na peronach rozpoczną się prace kamieniarskie.
Zarówno w części stacji kolejowej, jak i dworca autobusowego, a także na parkingach nadal trwają prace instalacyjne. Na parkingach montowane są tynki akustyczne, wykonywane są prace malarskie w pomieszczeniach.
Na poziomie pośrednim, -8, w pomieszczeniach technicznych, trwają prace posadzkarskie oraz prace malarskie, tak by umożliwić wkrótce montaż urządzeń specjalistycznych. Trwają przygotowania do montażu paneli elewacyjnych w fasadzie południowej.
Na poziomie 0 trwają prace, które niebawem umożliwią ułożenie nawierzchni brukowej: układane są warstwy izolacyjne i płyty dociskowe. Nad dworcem autobusowym trwają roboty, które pozwolą na rozpoczęcie wkrótce budowy ulicy Nowowęglowej i torów tramwajowych.
Prowadzone są prace związane z odprowadzaniem wody opadowej z obiektu: budowane są zbiorniki retencyjne po południowej stronie. Po północnej stronie budowana jest konstrukcja żelbetowa tuneli wjazdowo-wyjazdowych ulicy Nowotargowej.
W obszarze komory zachodniej po wykonaniu konstrukcji żelbetowej stropu – trwa ostatni duży wykop podstropowy na stacji. Po jego zakończeniu budowany będzie ostatni fragment płyty dennej.
W tunelu nadal układane są tory.