Już po raz drugi Zakład Komunikacji Miejskiej zaprasza do udziału w ankiecie na temat kultury osobistej oraz profesjonalizmu kierowców i motorniczych w Gdańsku. Kolejny raz Zakład Komunikacji Miejskiej chce się dowiedzieć, jak gdańszczanie oceniają obsługę w autobusach i tramwajach. Wyniki ankiety zostaną porównane z badaniami przeprowadzonymi na początku tego roku.
- Mamy nadzieję, że analiza ocen pasażerów pomoże nam w podnoszeniu jakości usług, a kierowców i motorniczych zmobilizuje do jeszcze lepszej pracy. Ogromną wagę przywiązujemy do standardów obsługi i kultury prowadzących pojazdy. Wyniki pierwszej ankiety pokazują, że pasażerowie dostrzegają nasze starania, a to nas cieszy i motywuje – mówi Jerzy Zgliczyński, prezes Zakładu Komunikacji Miejskiej w Gdańsku.
Anonimowa ankieta zamieszczona została na stronie internetowej Zakładu Komunikacji Miejskiej w Gdańsku www.zkm.pl. Zawiera trzy pytania dotyczące kultury osobistej kierowców i motorniczych oraz kultury i profesjonalizmu obsługi w autobusach i tramwajach.
Jednocześnie ZKM zachęca wszystkich pasażerów do bieżącego zgłaszania wszystkich uwag dotyczących funkcjonowania spółki za pomocą anonimowego formularza kontaktowego znajdującego się na stronie www.kontakt.zkm.pl.