Wrocławskie MPK wpadło na pomysł, który ma zachęcić do podróży komunikacją miejską.
Inicjatywa polega na tym, że organizator imprezy kulturalnej na specjalnych warunkach wykupuje przejazdy komunikacją miejską i włącza je w swoją ofertę. Uczestnik imprezy w cenie biletu wstępu zyskuje przejazd komunikacją miejską i pozbywa się zmartwień związanych choćby z zaparkowaniem w centrum.
Pierwszą instytucją związaną ze światem kultury we Wrocławiu, która skorzystała z tej możliwości jest Klub Singla „Połówki Pomarańczy”. Klub organizuje projekt KINO – SOLO. To inicjatywa przeznaczona dla singli. W kinie mogą liczyć na ambitne filmy oraz kameralną atmosferę. Jest to także doskonałą okazją do poznania ciekawych ludzi i spotkania się w gronie „pojedynczych”. Więcej szczegółów na www.kinosolo.pl.
Organizator projektu proponuje swoim klientom niepowtarzalną ofertę: 3 w 1. W cenie wstępu na film zawarty jest bilet na dojazd i powrót do domu komunikacją miejską oraz wejściówka na imprezę. Dzięki temu pozbywamy się zmartwień o przejazd, parkowanie w centrum, czy bezpieczny powrót po imprezie.
Organizatorzy imprez kulturalnych umowę na specjalną ofertę mogą podpisać z Urzędem Miejskim we Wrocławiu. Dzięki takiemu rozwiązaniu zyskują wszystkie strony. - Promujemy tą formułę wśród instytucji kulturalnych, z którymi kjuż współpracujemy - powiedziała Agnieszka Korzeniowska, rzeczniczka wrocławskiego MPK. - Jest to jeden z naszych sposobów zachęcania wrocławian do podróżowania komunikacją miejską, ale mamy już w planach następne - dodaje.