DB zwiększa możliwości sprzedaży przez internet

DB zwiększa możliwości sprzedaży przez internet

17 czerwca 2015 | Autor:
PODZIEL SIĘ

Deutsche Bahn ogłosiły przedłużenie umowy z firmą Amadeus na kolejne trzy lata, co pozwoli DB nadal rozwijać dystrybucję swoich usług w internecie i zwiększać dotarcie ze swoją ofertą do podróżnych spoza Europy.

DB zwiększa możliwości sprzedaży przez internet
Fot. Kuba Batorowicz

Przedłużenie umowy oznacza kontynuację trwającej już 20 lat współpracy obu firm. Dzięki kontraktowi biura podróży online mogą lepiej służyć turystom na całym świecie, oferując im dostęp do pełnej gamy tras i taryf DB za pośrednictwem usługi Amadeus Rail Web Services.

Przedsiębiorstwa kolejowe działają dziś w trudnym otoczeniu biznesowym, w warunkach deregulacji rynku kolejowego, rosnącego znaczenia transportu łączonego (wykorzystującego różne środki transportu w ramach jednej podróży) i w obliczu rosnącej konkurencji ze strony nowych graczy. W kanale sprzedaży online zacieśnia się współpraca, a uczestnicy rynku coraz częściej dzielą się informacjami i zasobami. Dzięki temu podróżni mają lepszy niż kiedykolwiek dostęp do kompleksowych usług i możliwość wyboru pomiędzy różnymi środkami transportu.

Za pośrednictwem swojej platformy kolejowej Amadeus oferuje kompleksową obsługę i dostęp do zasobów informacyjnych dotyczących połączeń kolejowych, dostarczanych przez 10 firm z sektora, w tym przez DB. W efekcie korzystające z platformy biura podróży online mogą wzbogacić swoją ofertę.

Osoby podróżujące na terenie Niemiec, a także do Niemiec lub krajów sąsiadujących, w tym Polski będą miały więcej opcji podróży do wyboru za pośrednictwem biur podróży online, z możliwością łatwego przeglądania i porównywania cen biletu kolejowego DB z taryfą lotniczą. Podróżni, niezależnie od miejsca, w którym się znajdują, będą też mogli rezerwować przejazdy pociągami DB tak samo wygodnie, jak osoby w Niemczech.