Transport miejski Stolica: CTD zaprojektuje remont torów na Jana Pawła?

Stolica: CTD zaprojektuje remont torów na Jana Pawła?

16 listopada 2012 | Autor:
PODZIEL SIĘ

Spółka Tramwaje Warszawskie otworzyła oferty w przetargu na wykonanie dokumentacji modernizacji torowiska tramwajowego w al. Jana Pawła II wraz z wprowadzeniem priorytetu dla tramwajów.

Stolica: CTD zaprojektuje remont torów na Jana Pawła?
Fot. Dominik Skudlarski

Przetarg dotyczy wykonania dokumentacji w al. Jana Pawła II na odcinku miedzy Rondem ONZ a ul. Elektoralną. Na wykonanie tej dokumentacji wpłynęły cztery oferty. Tramwaje Warszawskie mają ok. 2 tygodni na wybór najlepszej.

W przetargu oferty złożyli:

Nr
oferty

Firma (nazwa) lub nazwisko oraz
adres wykonawcy

Cena

1.

Ardanuy Ingenieria S.A.
Av. Europa 34, Edificio B,
28023 Madryt, Hiszpania

brutto: 384 368,85 zł

2.

Biuro Inżynieryjnych Usług Projektowych Sp. z o.o.
ul. K. Czapińskiego 3
30-048 Kraków

brutto: 1 132 830,00 zł

3.

MIB Polska Sp. z o.o.
ul. Małkowskiego 1A
30-827 Kraków

brutto: 727 791,00 zł

4.

CTD – Civil Transport Designers s.c. Grzegorz Dąbrowski, Hubert Kleban, Maciej Kryński
ul. Fanfarowa 7
02-858 Warszawa

brutto: 322 733,30 zł

Spółka zamierza przeznaczyć na realizację zamówienia kwotę w wysokości: 369 000 zł brutto.

Zakres prac i harmonogram

Wykonawca będzie miał za zadanie wykonanie dokumentacji, która zakłada m.in.:

  1. Przebudowę torowiska w konstrukcji bezpodsypkowej na długości 1260 mtp (metrów toru pojedynczego) tj. ok.630 m trasy tramwajowej.
  2. Zmianę lokalizacji przystanku Hala Mirowska (w stronę centrum) polegająca na przesunięciu przystanku bliżej obiektu handlowego. Umożliwi to skorzystanie większej liczbie osób z tego przystanku.
  3. Modernizację peronów przystankowych ( wydłużenie peronów tak, aby mieściły się dwa wagony typu 120Na, dostosowanie powierzchni peronu do tramwajów niskopodłogowych). Przystanki będą dostosowane do instalacji Systemu Informacji Pasażerskiej.
  4. Zwiększenie prędkości komunikacyjnej tramwajów z 15,8 km/ h do ok. 18 km/h w godzinach szczytu, co umożliwi skrócenie czasu przejazdu tramwajów na tym odcinku o ok. 1 min.

Dokumentacja powstanie w ciągu 7 miesięcy od daty podpisania umowy. Wykonanie robót budowlanych planowane jest na 2014 rok.