Rada Nadzorcza spółki PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. z siedzibą w Warszawie ogłosiła wszczęcie postępowania kwalifikacyjnego na stanowisko wiceprezesa zarządu - dyrektora ds. restrukturyzacji.
Kandydat na wiceprezesa zarządu – dyrektora ds. restrukturyzacji powinien mieć m.in. wykształcenie wyższe, co najmniej 10-letni staż pracy, w tym nie krótsze niż 3-letnie udokumentowane doświadczenie na stanowisku kierowniczym obejmującym swoim zakresem obowiązków zarządzanie projektami strategicznymi lub restrukturyzacyjnymi.
Rozmowy kwalifikacyjne z kandydatami spełniającymi warunki formalne określone w ogłoszeniu zostaną przeprowadzone w siedzibie PKP PLK w Warszawie na ul. Targowej 74, w okresie 20-21 grudnia 2012 r. Rada Nadzorcza oceniać będzie m.in. wiedzę z co najmniej jednego z poniższych zagadnień:
- wiedza w zakresie działalności spółki oraz o sektorze, w którym działa spółka;
- znajomość zagadnień związanych z zarządzaniem i kierowaniem zespołami pracowników;
- znajomość zasad funkcjonowania spółek handlowych, ze szczególnym uwzględnieniem spółek z udziałem Skarbu Państwa oraz spółek działających w grupie kapitałowej;
- znajomość zasad wynagradzania w spółkach z udziałem Skarbu Państwa;
- znajomość ograniczeń prowadzenia działalności gospodarczej przez osoby pełniące funkcje publiczne;
- doświadczenie niezbędne do wykonywania funkcji członka zarządu w spółce;
- znajomość zasad nadzoru właścicielskiego, audytu i kontroli finansowej przedsiębiorstwa oraz rachunkowości zarządczej;
- znajomość języka angielskiego;
- znajomość przepisów prawa w zakresie dotyczącym działalności spółki.
Zgłoszenia kandydatów winny być doręczone do Centrali PKP PLK w zaklejonych kopertach z dopiskiem „Postępowanie kwalifikacyjne na stanowisko Wiceprezesa Zarządu - dyrektora ds. restrukturyzacji Społki PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.” do 12 grudnia 2012 r. do godz. 16.00.