Od 10 lipca 2017 roku szczegóły na temat rozkładu jazdy oraz ofert przewoźnika będzie można uzyskać pod numerem 703 200 200*. Informacja telefoniczna PKP Intercity funkcjonuje przez całą dobę, siedem dni w tygodniu.
Pod numerem Infolinii podróżni mogą uzyskać wszystkie niezbędne informacje dotyczące usług PKP Intercity – od rozkładu jazdy, przez dostępność miejsc w pociągach czy aktualne oferty i promocje dla pasażerów. Miesięcznie konsultanci Infolinii odbierają średnio 85 tys. połączeń od klientów, w tym także zagranicznych. Pracownicy informacji telefonicznej pomagają również pasażerom w sytuacjach interwencyjnych, np. przy odnalezieniu rzeczy zgubionych na pokładzie pociągu.
Za pośrednictwem Infolinii konieczność uzyskania pomocy w podróży mogą zgłaszać również osoby z niepełnosprawnością oraz ograniczoną mobilnością ruchową. Wszystkie niezbędne informacje dotyczące oferty przewoźnika można znaleźć także na stronie intercity.pl, w kasach biletowych czy Centrach Obsługi Klienta na niektórych dworcach kolejowych. Do dyspozycji podróżnych jest także formularz kontaktowy dostępny na stronie internetowej PKP Intercity.