Urząd Marszałkowski Województwa Pomorskiego ogłosił przetarg na wykonywanie przewozów pasażerskich realizowanych w województwie w 2015 roku.
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie kolejowych przewozów pasażerskich na terenie województwa pomorskiego w 2015 r. Postępowanie zostało podzielone na dwa zadania. Jedno z nich zostało (zadanie 3.6.7) podzielone na podzadania.
Podzadanie "Regionalne Elektryczne" dotyczy następujących odcinków:
- Gdynia - Tczew – Smętowo Graniczne - gr. województwa,
- Gdynia – Tczew - Malbork - gr. województwa - Elbląg / Olsztyn,
- Malbork – granica województwa – (Iława) w okresie 14.12.2014 – 31.12.2014
Wielkość planowanej pracy eksploatacyjnej w okresie 14.12.2014 - 12.12.2015 wyniesie od 1,5 mln do 1,6 mln pockm.
Podzadanie "Międzyregionalne Elektryczne POIiŚ" obejmuje następujące relacje:
- 1 pociąg relacji Gdynia – Bydgoszcz,
- 1 pociąg relacji Bydgoszcz – Gdynia,
- 5 pociągów relacji Gdynia – Elbląg
- 5 pociągów relacji Elbląg – Gdynia,
- 1 pociąg relacji Gdynia – Olsztyn,
- 1 pociąg relacji Olsztyn – Gdynia.
W okresie rozkładu jazdy 2014/15 Urząd przewiduje pracę eksploatacyjną na poziomie 450 tys. – 500 tys. pockm
W podzadaniu Międzyregionalne Elektryczne POIiŚ z uwagi na wystąpienie problemów związanych z zamawianiem tras u zarządcy infrastruktury, za zgodą Urzędu, Wykonawca może dokonać modyfikacji wskazanych relacji pociągów oraz korekty liczby połączeń.
Podzadanie „regionalne spalinowe” dotyczy odcinku na linii nr 207 Malbork – Kwidzyn – Gardeja – gr. województwa – Grudziądz z opcjonalnym odcinkiem Malbork – Trójmiasto. W rozkładzie jazdy 2014/15 wielkość planowanej pracy eksploatacyjnej wyniesie 250 tys. – 285 tys. pockm.
Zadanie 9.2 obejmuje kursowanie pociągów na odcinkach :
- Chojnice - Silno – granica województwa,
- Czersk – Szlachta – gr. województwa – (Laskowice Pom. / Wierzchucin),
Pomorski samorząd nie przewiduje finansowania pociągów przyjeżdżających do stacji Czersk oraz Chojnice przed godziną 6.00, oraz odjeżdżających z tych stacji po godzinie 20.00. Łącznie Samorząd planuje pracę eksploatacyjną w okresie 14.12.2014 – 12.12.2015na poziomie 105 tys. pockm.
U ogłoszonym postępowaniu Urząd Marszałkowski Województwa Pomorskiego informuję, że od 1 stycznia 2015 r. przejmuje od Województwa Warmińsko – Mazurskiego organizowanie publicznego transportu zbiorowego:
- na odcinku linii nr 204 granica województwa – Elbląg – za wyjątkiem jednej pary Elbląg – Malbork - Elbląg,
- w zakresie jednej pary pociągów: 1 pociąg relacji Gdynia – Olsztyn, 1 pociąg relacji Olsztyn – Gdynia. Na odcinku leżącym na terenie województwa warmińsko-mazurskiego, Województwo Pomorskie przekazuje do Województwa Warmińsko – Mazurskiego organizowanie publicznego transportu zbiorowego:
- na odcinku linii kolejowej nr 9 granica województwa – Malbork
- w zakresie jednej pary pociągów relacji Gdynia – Olsztyn Gł. – Gdynia na odcinku lezącym na terenie województwa pomorskiego,
- w zakresie jednej pary pociągów na odcinku Malbork – granica województwa – Elbląg.
Zamawiający wymaga wniesienia wadium na cały przedmiot zamówienia w kwocie 300 tys. zł. Dla zadania nr 3.6.7 wadium wynosi 250 tys. zł, dla zadanie nr 9.2 – 50 tys. zl.
Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Urząd Marszałkowski Województwa Pomorskiego będzie kierował się dwoma kryteriami : wysokość kwoty rekompensaty do jednego pociągokilometra (cena ofertowa) - waga 90 pkt. oraz wskaźnik punktualności w stosunku kwartalnym dla odjazdów i przyjazdów pociągów nie mniejszy niż 95 proc. - waga 10.
Oferty można składać do 27 sierpnia 2014 r.