Kto obsłuży pociągi IC lokomotywami spalinowymi?

Kto obsłuży pociągi IC lokomotywami spalinowymi?

14 sierpnia 2014 | Autor:
PODZIEL SIĘ

PKP Intercity ogłosiło przetarg na Wykonywanie pociągowej i pozapociągowej obsługi trakcyjnej lokomotywami spalinowymi z drużyną i bez drużyny trakcyjnej. Na oferty przewoźnik czeka do 25 sierpnia 2014 r.

Kto obsłuży pociągi IC lokomotywami spalinowymi?
Fot. Piotr Celiński

Przedmiotem zamówienia jest obsługa trakcyjna pociągów i związana z nimi uzasadniona jazda luzem lokomotyw z drużynami trakcyjnymi – zadanie 1 (część 1-4), praca pozapociągowa lokomotywami z drużynami trakcyjnymi – zadanie 2 (część 5-10) oraz praca pociągowa i pozapociągowa lokomotywami bez drużyn trakcyjnych – zadanie 3 (część 11-13).

Część 1 dotyczy obsługi pociągu EC „Wawel” na odcinku Węgliniec - Cottbus - Węgliniec lokomotywą spalinową zapewniającą ogrzewanie, wentylację i klimatyzację oraz działanie urządzeń elektrycznych w składzie pociągów, prędkość maksymalna – nie mniejsza niż 120 km/h, posiadającą dopuszczenie do eksploatacji na sieci kolejowej DB Netz.

Część 2 dotyczy obsługi pociągów TLK „Solina” oraz TLK „San” odcinku Lublin - Rzeszów – Lublin. Część 3 obejmuje obsługę pociągów na odcinku Krzyż - Gorzów Wlkp. - Krzyż

Przy części 2 i 3 PKP Intercity wymaga aby pociągi obsługiwała lokomotywa spalinowa zapewniająca ogrzewanie, wentylację i klimatyzację oraz działanie urządzeń elektrycznych w składzie pociągów a jej  prędkość maksymalna nie może być mniejsza niż 120 km/h.

Część 4 dotyczy obsługę TLK „Kiev-Express” na odcinku Jagodin – Dorohusk - Jagodin lokomotywą spalinową zapewniającą ogrzewanie, wentylację i klimatyzację oraz działanie urządzeń elektrycznych w składzie pociągów, prędkość maksymalna nie może byćmniejsza niż 80 km/h.

Części 5-10 obejmują pozapociągową obsługę trakcyjną lokomotywami spalinowymi na stacjach Przemyśl, Zakopane, Jelenia Góra, Poznań, Gorzów Wlkp oraz Rzeszów.

Część 11 dotyczy doraźnej obsługi pociągów PKP Intercity w trakcji elektrycznej na sieci PKP. Części 12 oraz 13 obejmuje doraźną obsługę trakcyjną pociągów przewoźnika w trakcji spalinowej na sieci PKP oprócz odcinków wymienionych w częściach od 1 do 10.

PKP Intercity zastrzega sobie prawo do zwiększenia liczby pociągokilometrów i pojazdogodzin w zakresie nie przekraczającym 20 proc.

Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert w odniesieniu do jednej lub więcej części. Nie można składać ofert wariantowych.

Firmy biorące udział w postępowaniu powinni wpłacić wadium w kwocie:

  • dla części 1 – 20 052,53 zł,
  • dla części 2 – 86 898,62 zł,
  • dla części 3 – 12 807,93 zł,
  • dla części 4 – 5 993,01 zł,
  • dla części 5 – 61 731,32 zł,
  • dla części 6 – 4 218,91 zł,
  • dla części 7 – 1 801,06 zł,
  • dla części 8 – 1 678,42 zł,
  • dla części 9 – 1 814,07 zł,
  • dla części 10 – 13 181,31 zł,
  • dla części 11 - 993,76 zł,
  • dla części 12 – 9 014,35 zł,
  • dla części 13 – 27 502,07 zł.

Jedynym kryterium udzielenia zamówienia jest najniższa cena. Oferty można składać do 25 sierpnia 2014 r.

PODZIEL SIĘ
Poprzedni artykuł Newag: 222M może wrócić na tory Newag: 222M może wrócić na tory
Następny artykuł Wymyśl imię dla REGIOekspresu i jedź do Berlina Wymyśl imię dla REGIOekspresu i jedź do Berlina