PKP Intercity ogłosiło przetarg na Wykonywanie pociągowej i pozapociągowej obsługi trakcyjnej lokomotywami spalinowymi z drużyną i bez drużyny trakcyjnej. Na oferty przewoźnik czeka do 25 sierpnia 2014 r.
Przedmiotem zamówienia jest obsługa trakcyjna pociągów i związana z nimi uzasadniona jazda luzem lokomotyw z drużynami trakcyjnymi – zadanie 1 (część 1-4), praca pozapociągowa lokomotywami z drużynami trakcyjnymi – zadanie 2 (część 5-10) oraz praca pociągowa i pozapociągowa lokomotywami bez drużyn trakcyjnych – zadanie 3 (część 11-13).
Część 1 dotyczy obsługi pociągu EC „Wawel” na odcinku Węgliniec - Cottbus - Węgliniec lokomotywą spalinową zapewniającą ogrzewanie, wentylację i klimatyzację oraz działanie urządzeń elektrycznych w składzie pociągów, prędkość maksymalna – nie mniejsza niż 120 km/h, posiadającą dopuszczenie do eksploatacji na sieci kolejowej DB Netz.
Część 2 dotyczy obsługi pociągów TLK „Solina” oraz TLK „San” odcinku Lublin - Rzeszów – Lublin. Część 3 obejmuje obsługę pociągów na odcinku Krzyż - Gorzów Wlkp. - Krzyż
Przy części 2 i 3 PKP Intercity wymaga aby pociągi obsługiwała lokomotywa spalinowa zapewniająca ogrzewanie, wentylację i klimatyzację oraz działanie urządzeń elektrycznych w składzie pociągów a jej prędkość maksymalna nie może być mniejsza niż 120 km/h.
Część 4 dotyczy obsługę TLK „Kiev-Express” na odcinku Jagodin – Dorohusk - Jagodin lokomotywą spalinową zapewniającą ogrzewanie, wentylację i klimatyzację oraz działanie urządzeń elektrycznych w składzie pociągów, prędkość maksymalna nie może byćmniejsza niż 80 km/h.
Części 5-10 obejmują pozapociągową obsługę trakcyjną lokomotywami spalinowymi na stacjach Przemyśl, Zakopane, Jelenia Góra, Poznań, Gorzów Wlkp oraz Rzeszów.
Część 11 dotyczy doraźnej obsługi pociągów PKP Intercity w trakcji elektrycznej na sieci PKP. Części 12 oraz 13 obejmuje doraźną obsługę trakcyjną pociągów przewoźnika w trakcji spalinowej na sieci PKP oprócz odcinków wymienionych w częściach od 1 do 10.
PKP Intercity zastrzega sobie prawo do zwiększenia liczby pociągokilometrów i pojazdogodzin w zakresie nie przekraczającym 20 proc.
Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert w odniesieniu do jednej lub więcej części. Nie można składać ofert wariantowych.
Firmy biorące udział w postępowaniu powinni wpłacić wadium w kwocie:
- dla części 1 – 20 052,53 zł,
- dla części 2 – 86 898,62 zł,
- dla części 3 – 12 807,93 zł,
- dla części 4 – 5 993,01 zł,
- dla części 5 – 61 731,32 zł,
- dla części 6 – 4 218,91 zł,
- dla części 7 – 1 801,06 zł,
- dla części 8 – 1 678,42 zł,
- dla części 9 – 1 814,07 zł,
- dla części 10 – 13 181,31 zł,
- dla części 11 - 993,76 zł,
- dla części 12 – 9 014,35 zł,
- dla części 13 – 27 502,07 zł.
Jedynym kryterium udzielenia zamówienia jest najniższa cena. Oferty można składać do 25 sierpnia 2014 r.