Na budowie trwa demontaż rusztowań pod świetlikami: w świetliku środkowym zdemontowano już całe rusztowanie, w zachodnim – ok. 70 proc. Osiągnięto już efekt założony przez projektantów dworca – naturalne światło słoneczne w spektakularny sposób doświetla najniższe poziomy dworca.
Na świetliku wschodnim trwa montaż paneli dachowych po tym, jak pomyślnie zakończono proces naciągania cięgien. Równolegle montowane są panele na fasadach poszczególnych świetlików.
Na poziomie 0, w części dworcowej, a także w obszarze przyszłej ulicy Nowowęglowej układane są warstwy izolacyjne i płyty dociskowe. Na poziomie -8 montowane są ostatnie instalacje, trwają przygotowania do zamontowania urządzeń technicznych do odpowiednich pomieszczeń.
Między peronami wykonano już dużą część prac związanych z podtorzem; po wykonaniu płyt międzytorza, na stację wejdą ekipy montujące tory.
Stopniowo montowane są windy, schody ruchome, rampy ruchome. Zamontowano 50 proc. z tych urządzeń. Trwają przygotowania do robót tynkarskich na peronach.
W obszarze głowicy zachodniej trwają ostatnie prace ziemne, reprofilacja baret i ścian szczelinowych oraz roboty izolacyjne.
W tunelu ułożono już tory w nawie południowej, na ukończenie są prace przy układaniu torów w nawie północnej. Trwają prace przy budowie tunelu w części pomiędzy ul. Kopcińskiego a stacją.