Już od połowy tego tygodnia działa nowy Punkt Obsługi Pasażerów (POP) ZTM - w centrum handlowym Blue City. Jest to już 18 warszawski POP.
Nowy POP jest pierwszym punktem w centrum handlowym. Jako ciekawostkę można powiedzieć, że będzie także wysunięty najdalej na zachód od centrum Warszawy.
POP działa w lokalu 28 na poziomie -1 (wejście od strony ul. Opaczewskiej, przy pętli linii 159 i 172). Jest czynny przez siedem dni w tygodniu w godz. 11.00 – 19.00. Pasażerowie mają w nim do dyspozycji dwie kasy.
W nowym POP-ie będzie można:
- kupić bilety,
- wyrobić Spersonalizowaną Warszawską Kartę Miejską,
- złożyć wniosek o wydanie hologramu do Karty Warszawiaka i Karty Młodego Warszawiaka,
- załatwić formalności związane z wezwaniem do zapłaty,
- złożyć wnioski lub reklamacje,
- uzyskać informacje o funkcjonowaniu komunikacji miejskiej,
- złożyć wniosek o zwrot biletu zakodowanego na WKM.