W sobotę nad ranem zakończyło się betonowanie pierwszej działki roboczej w ramach konstrukcji stropu na poziomie -8. Betonowanie odbywało się z dwóch stanowisk i trwało nieprzerwanie 18 godzin.
Mieszankę betonową dowoziło na budowę 20 betonowozów, w sumie pojazdy te wykonały ok. 180 kursów. Wykorzystano 1000 m sześc. betonu. Ze względu na konieczność utrzymania mieszanki betonowej w temperaturze ok. 15 st. C, betonowanie rozpoczęto poprzedniego dnia w godzinach popołudniowych. W celu prawidłowego ułożenia mieszanki, w trakcie wylewania użyto wibratorów buławowych wgłębnych – zadaniem tych urządzeń jest zagęszczenie masy betonowej aż do uzyskania przez nią pożądanej jednorodności i spoistości.
Aktualnie trwa proces monitorowania temperatury, a także pielęgnacja świeżo wykonanej płyty. W tym celu została ona przykryta odpowiednim materiałem, aby uchronić ją przed nadmiernym wpływem słońca; zabezpieczana jest również przed utratą wilgoci.
Na placu budowy stanęły dwa żurawie o wysokości 34,5 m i 28,5 m. Służą do transportu materiałów i sprzętu. W ciągu najbliższych miesięcy w części stacyjnej i parkingowej budowanego dworca stanie jeszcze siedem takich urządzeń. Żurawie te mają wysięgniki o długości 50 m, możliwy maksymalny ładunek na końcu wysięgnika wynosi 2,1 t.