Statuetki MediaKreator 2014 wręczone

Statuetki MediaKreator 2014 wręczone

09 grudnia 2014 | Autor:
PODZIEL SIĘ

Odbywająca się dziś w Ożarowie pod Warszawą, Wigilia Gospodarcza, oprócz wyróżnienia Gwiazd Gospodarki w branży transportowej, stała się również okazją do przyznania nagród w piątej edycji konkursu MediaKreator.

Statuetki MediaKreator 2014 wręczone
Fot. Adam Brzozowski

Nagrodę przyznaje KOW media&marketing, wydawca „Kuriera Kolejowego” za najlepszą politykę informacyjną i reklamową w branży kolejowej. Wyboru dokonują wszystkie firmy uczestniczące w konkursie. Statuetki wręczył zwycięskim firmom Dariusz Kostrzębski, prezes KOW media&marketing, jednocześnie gospodarz Wigilii Gospodarczej.

W kategorii GADŻET I POLIGRAFIA zwyciężył projekt firmy Bombardier Transportation (ZWUS) Polska, która zgłosiła „podręczny fotoplastikon” – prezentujący za pomocą techniki stereoskopowej produkty i systemy firmy Bombardier.

Pierwsze miejsce w kategorii EVENT/KONFERENCJA zajęła spółka LOTOS Kolej, która została uhonorowana za organizację Dni Techniki Kolejowej z okazji Dnia Dziecka w 2014 r.

W kategorii DZIAŁANIA INTERNETOWE nagrodę zdobyła Pomorska Kolej Metropolitalna za interaktywne wykorzystanie narzędzi internetowych w komunikacji społecznej. Wyróżnienie w tej kategorii otrzymała zaś PKP Szybka Kolej Miejska w Trójmieście za oficjalną witrynę internetową spółki.

Dwie spółki zajęły ex aequo pierwsze miejsce w kategorii REBRANDING – PKP S.A. za projekt identyfikacji wizualnej Dworca Warszawa Centralna oraz PKP Informatyka za zmianę wizualizacji wszystkich elementów spółki, m.in. logo.

W kategorii KREATOR IDEI za wyjątkowe zasługi dla firmy i twórczą postawę nagrodę zdobył Dariusz Bekas z PKP Energetyki. Wyróżnienie w tej kategorii również za wybitne osiągnięcia otrzymała też Donata Nowakowska z Kolei Mazowieckich.

Firma Koleje Mazowieckie zwyciężyła w kategorii NIESTANDARDOWY PROJEKT za organizację konkursu na malaturę swoich pojazdów. Wyróżnienie w tej kategorii zdobyła firma Tines Capital Group, zgłaszając do konkursu swój film korporacyjny.

Głosowanie na najciekawsze projekty marketingowe w branży transportowej odbyło się podczas Forum Marketingowego w Ustroniu. W spotkaniu wzięli udział przedstawiciele 21 spółek z branży kolejowej i transportowej, którym przedstawiono projekty zgłoszone do konkursu przez 14 firm. Głosowanie odbyło się poprzez ankiety.