Strona internetowa Warsu uzyskała nową szatę graficzną. Nowością jest panel dedykowany dla franczyzobiorców.
Na nowej stronie Warsu pod względem treści nie nastąpiły istotne zmiany. Wciąż można zapoznać się szczegółowo z ofertą wagonów gastronomicznych, sypialnych oraz kuszet. Uaktualniono menu wagonów gastronomicznych, co istotne, z cenami. Każde danie oprócz opisu zyskało również zdjęcie, dzięki czemu podróżny będzie wiedział, czego może się spodziewać po zamówionym posiłku. Na stronie głównej z kolei są ciekawostki o firmie, z których przykładowo dowiadujemy się, że wagony Warsu przejechały już przeszło 5 miliardów kilometrów.
– Nowa strona internetowa została uruchomiona 8 stycznia. Głównym powodem była chęć odświeżenia portalu. Strona zyskała nową funkcjonalność – specjalny panel dla franczyzobiorców, usprawniający z nimi komunikację – informuje Iwo Orzełek, kierownik zespołu marketingu w Warsie.