Przewozy Regionalne usprawnią kontakt z klientem

Przewozy Regionalne usprawnią kontakt z klientem

21 lipca 2015 | Autor:
PODZIEL SIĘ

Mając na uwadze podnoszenie jakości obsługi klienta, Przewozy Regionalne przygotowały krótką ankietę, która dotyczy funkcjonowania infolinii spółki oraz wykorzystania innych kanałów komunikacji.

Przewozy Regionalne usprawnią kontakt z klientem
Fot. Patryk Farana

Udostępniony kwestionariusz zawierający trzy pytania, pozwoli sprawdzić, czy w rozmowie z konsultantami klienci uzyskują niezbędne informacje.

Biorąc udział w ankiecie, otrzymujemy możliwość wyrażenia opinii na temat innych sposobów kontaktu z przewoźnikiem oraz zaproponowania nowych rozwiązań.

Wszystkie odpowiedzi zostaną przeanalizowane i w znaczący sposób pomogą usprawnić usługi Przewozów Regionalnych. Ankieta jest całkowicie anonimowa. Link do niej znajduje się tutaj.

PODZIEL SIĘ
Poprzedni artykuł UTK: komisja egzaminacyjna w Krakowie naruszyła przepisy UTK: komisja egzaminacyjna w Krakowie naruszyła przepisy
Następny artykuł Związki murem przeciw prywatyzacji PKP Energetyki Związki murem przeciw prywatyzacji PKP Energetyki