Kto dokończy wiadukty w LCS Działdowo?

Kto dokończy wiadukty w LCS Działdowo?

06 października 2013 | Autor:
PODZIEL SIĘ

PKP Polskie Linie Kolejowe ogłosiły przetarg na dokończenie budowy wiaduktów nad linią kolejową E65 Warszawa - Trójmiasto wraz z infrastrukturą towarzyszącą w obszarze LCS Działdowo. Poprzedni wykonawca Mostostal Białystok nie zrealizował kontraktu z powodu upadłości.

Kto dokończy wiadukty w LCS Działdowo?
Fot. Rafał Wilgusiak

Przedmiotem zamówienia jest dokończenie budowy czterech nowych skrzyżowań dwupoziomowych:

  • wiaduktu drogowego w km 132.186 w m. Mława,
  • wiaduktu kolejowego w km 133.044 w m. Mławka,
  • wiaduktu kolejowego w km 134.170 w m. Mławka,
  • wiaduktu drogowego w km 136.600 w ciągu drogi wojewódzkiej Nr 544 w m. Iłowo Osada, wraz z infrastrukturą towarzyszącą i likwidacją obecnie istniejących przejazdów kolejowych w poziomie szyn w km: 132.949, 134.115 i 136.680.

Podstawowy zakres robót obejmuje:

  • dokończenie konstrukcji dwóch wiaduktów drogowych wraz z podporami i ścianami oporowymi; wykonanie nowych konstrukcji dwóch wiaduktów kolejowych wraz z budową przyczółków, budowę nowych i przebudowę istniejących fragmentów dróg, roboty odwodnieniowe wiaduktów i układów drogowych (częściowo wykonane) wraz z infrastrukturą towarzyszącą,
  • odbudowę skarp nasypów, budowę systemu oświetlenia (częściowo wykonane) i zasilania obiektów; po oddaniu do użytkowania wiaduktów wraz z drogami – likwidację istniejących przejazdów w poziomie szyn, roboty torowe w rejonie obiektów i likwidowanych przejazdów, roboty teletechniczne oraz budowę (częściowo wykonane) i przebudowę sieci sanitarnych i wodociągowych,
  • demontaż wbudowanych w tor nr 1 konstrukcji obciążających w miejscu budowy WK 133,044 i WK 134,170 wraz z usunięciem tymczasowych zabezpieczeń toru z grodzic stalowych,
  • adaptacja istniejącego przejazdu kat. „A” w km 136,680 na przejście dla pieszych z TVU,
  • prowadzenie w trakcie realizacji robót rozpoznania archeologicznego na obszarze określonym w decyzjach lokalizacyjnych a w razie konieczności wykonanie ratowniczych badań archeologicznych.

Kryteria oceny ofert są dwa: cena (70 proc.) i termin realizacji zamówienia (30 proc.). PKP PLK wymagają wniesienia wadium w wysokości 750 tys. zł. Oferty można składać do 14 listopada.