Najemcy z Centralnego ze wsparciem PR

Najemcy z Centralnego ze wsparciem PR

23 lutego 2013 | Autor:
PODZIEL SIĘ

Agencja public relations Link PR wygrała przetarg zorganizowany przez PKP S.A., na działania promocyjne najemców Dworca Centralnego. To pierwszy taki projekt dworcowy. Jaki jest jego cel?

Najemcy z Centralnego ze wsparciem PR
Fot. Rafał Wilgusiak

W warunkach zamówienia PKP S.A. określono, że wybrana agencja ma promować galerię handlową Dworca Centralnego, budować pozytywny wizerunek dworca oraz ustalać standard współpracy z najemcami. Jaki jest cel tej promocji?

- Najemcy powierzchni komercyjnych na Dworcu Centralnym uiszczają opłatę marketingową. Chcemy aby, otrzymywali wsparcie promocyjne w zakresie prowadzonej działalności, świadczonych usług. Działania te mają obejmować na przykład informowanie o lokalizacji sklepu czy kawiarni oraz o promocjach i wydarzeniach – tłumaczy Paulina Jankowska z biura prasowego PKP S.A.

Działania public relations na rzecz najemców dworca są nowością w ofercie PKP S.A. i dotyczą aktualnie tylko Dworca Centralnego. – Traktujemy ten projekt jako pilotażowy – dodaje Paulina Jankowska.

Dotychczas PKP S.A. organizowały promocję modernizacji dworców kolejowych. Były to między innymi działania związane z modernizacją dworców we Wrocławiu i Gdyni oraz budową nowego dworca w Krakowie – inwestycji współfinansowanych ze środków UE, w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko.

Działania promocyjne są elementem wszystkich inwestycji realizowanych z udziałem funduszy UE. Organizowane są między innymi konkursy przypominające o historii obiektu, tworzone są strony WWW z informacjami o postępach prac budowlanych i organizowane są wystawy fotografii.

Aktualnie trwa przetarg na działania promocyjne rewitalizacji wrocławskiego Dworca Głównego.